Avatar @ your service

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Gebruikersavatar
Avatar
Berichten: 1329
Lid geworden op: 10 aug 2011, 21:43
Real name: Jos Deboosere
Locatie: Belgium
Contacteer:

Avatar @ your service

Bericht door Avatar » 12 aug 2011, 12:35

Hallo allemaal,

Avatar is geboren als een flinke jongen in het West-Vlaamse Izegem in het gezegende jaar 1973 ... maar sedert 2003 inwoner van K-Town (Kortrijk). Als toegewijde student tijdens het brossen vooral op The Addams Family, Twilight Zone, Star Trek Next Generation en nog wat andere kasten van die generatie gespeeld. Maar toen nooit het idee gehad dat je thuis ook zo'n flipperkast kon staan hebben (tenzij van die heel erg oude saaie kasten).

In 2006 per ongeluk in de flipper-scene gerold en zo een oude café-liefde terug gevonden.

Op persoonlijk vlak: altijd veel te enthousiast en veel te veel sublieme en wereld-veroverende ideeën in het hoofd en nooit tijd om ze daadwerkelijk aan te pakken. Maar we fantaseren graag over wat er mogelijk zou kunnen zijn ;) Ik ben er ook graag bij om in groep een partijtje te flipperen (BFC, ...), maar andere bezigheden weerhouden mij vaak (nondedju).

Naast flipperen een voorliefde voor alles wat vintage is (oude auto's, brommers, matchboxkes, ...). Als er maar een leuk verhaal aan zit. Daarnaast ook een hevig fan van een lekker Twix'ke, Haägen-Dazs Macadamia Nut Brittle en echte Italiaanse Pizza's!




PS: Mijn allerbeste score ooit gehaald --> Madam Jos & Léon de Leeuw 8-)
A Twix a day, keeps the anorexic away !!!

Plaats reactie