Baron Shadow

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Gebruikersavatar
Baron Shadow
Berichten: 1647
Lid geworden op: 17 aug 2011, 18:50
Real name: Ruud Kooij
Locatie: The Netherlands

Baron Shadow

Bericht door Baron Shadow » 17 aug 2011, 19:47

Ik ben Ruud Kooij geboren te Rotterdam in 1962 en momenteel woonachtig in Oud Vossemeer.
Vroeger veelvuldig geflipperd, vooral bij mijn tante die toen een flipperkast thuis had staan.
Eind 2007 zelf weer een flipperkast (old chicago) gekocht en binnen no time had ik het virus weer te pakken.
Had in mijn vorige huis al een gameroom maar dan een met een fullsize snookertafel en een bar (zie foto op mijn website http://www.baron-shadow.nl. De snookertafel verkocht nadat ik mijn 1e em'er had gerepareerd, een Inder Luck Smile, en ik meer wilde :shock:
Van dit geld toen de Secret Service, Dirty Harry en Judge Dredd gekocht waarvan de laatste 2 zijn verkocht.
Daarna redelijk veel em'ers gehad die ik heb gerepareerd en opgeknapt en weer verkocht.
Vind dat zeer leuk om te doen maar speel ook wel graag want ben een echte gamer, al heb ik er helaas niet altijd tijd voor. Heb dus ook een mame kast en een ps3 en psp en sinds kort ook een racekast.
Woon sinds vorig jaar in oud vossemeer waar ik van de grote garage een gameroom heb gemaakt waardoor ik nu gelukkig niet meer alles naar zolder hoef te sjouwen.
Is inmiddels bijna klaar zodat ik daar ook eens een avond kan organiseren voor wat liefhebbers :pin:
Voor foto's van de verbouwing kijk maar op mijn website al zullen mensen van gameroom.be of NFV forum ze wel gezien hebben.
Hoop hier ook weer gezellig alles met mede liefhebbers te kunnen delen.
Take my advice...I don't use it anyway....

Gameroom:Amigo,Fireball,Old Chicago,Wizard,The Shadow, Iron Maiden Pro, Virtual Pinball cabinet,MAME cabinet.

Plaats reactie