Cajoeter

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cajoeter
Berichten: 207
Lid geworden op: 17 aug 2011, 12:33
Real name: Michel
Locatie: The Netherlands

Cajoeter

Bericht door cajoeter » 17 aug 2011, 12:44

Ik denk dat de meesten hier me ondertussen wel kennen van gameroom.be, het NFV forum of persoonlijk maar ik zal me toch nog wat voorstellen...

Ik ben van bouwjaar '76 en woon in Breda (het schone Brabantse land ;)). Ik ben nu een aantal jaren actief in de flippers en mag ze graag spelen maar ook repareren, ik repareer veel elektronica.

Sinds dit jaar heb ik van mijn garage een fatsoenlijke (verwarmde) gameroom gemaakt en tevens een werkplaats ingericht voor de elektronica reparaties (en voor het opbergen van al de onderdelen).

Michel

gismo3
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:22
Real name: tim
Locatie: The Netherlands

Re: Cajoeter

Bericht door gismo3 » 18 aug 2011, 14:41

dat is nou het mooie van het voorstellen want nu weet ik ook eens dat er binnen een straal van 20 km nog meer liefhebbers zitten :cheers: met kennis en onderdelen (altijd handig) :D

Gebruikersavatar
jay-jay
Berichten: 837
Lid geworden op: 14 aug 2011, 12:05
Real name: john van gemeren
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Cajoeter

Bericht door jay-jay » 18 aug 2011, 19:07

gismo3 schreef:dat is nou het mooie van het voorstellen want nu weet ik ook eens dat er binnen een straal van 20 km nog meer liefhebbers zitten :cheers: met kennis en onderdelen (altijd handig) :D
dan heb je toch niet goed opgelet ! Want hier in de buurt zitten er veel meer :pin:
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

gismo3
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:22
Real name: tim
Locatie: The Netherlands

Re: Cajoeter

Bericht door gismo3 » 18 aug 2011, 19:38

dat klopt john,

jij zit ook niet zo ver van mij vandaan.
maar dat is weer 20 km de andere kant op
ik werk toch bij een heel groot bedrijf en kom veel mensen tegen maar ik heb af en toe het gevoel dat ik de enigste ben met de flipper hobby bij mij in de buurt :pin:

Gebruikersavatar
cajoeter
Berichten: 207
Lid geworden op: 17 aug 2011, 12:33
Real name: Michel
Locatie: The Netherlands

Re: Cajoeter

Bericht door cajoeter » 19 aug 2011, 09:40

gismo3 schreef:dat is nou het mooie van het voorstellen want nu weet ik ook eens dat er binnen een straal van 20 km nog meer liefhebbers zitten :cheers: met kennis en onderdelen (altijd handig) :D
Waar woon je dan? wellicht dat er nog wel meer "lotgenoten" in de buurt wonen. Er is in ieder geval ook een poule van de nfv lokale flipper competitie (lfc) waar buiten mij nog 4 liefhebbers uit breda in zitten. Cenobyte woont hier ook niet ver vandaan en zo zijn er nog wel meer.

Plaats reactie