Henry

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Plaats reactie
Henry
Berichten: 163
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:21
Real name: Henry Gijsbertse
Locatie: The Netherlands

Henry

Bericht door Henry » 15 aug 2011, 19:49

Hallo allemaal,ik ben Henry en ben vorige maand 32 geworden.Ik woon in Renswoude,dit is een klein dorpje in de provincie Utrecht.Voor de NFVers onder ons,ik woon op 10 minuten rijden van het clubhuis,dus heb wat dat betreft wel geluk.
Vroeger als jochie van ongeveer 10,in aanraking gekomen met flippers op de camping(de scherpenhof in Terwolde,miss zegt iemand dit wat maar daar stonden er een stuk of 20)me ouders hadden een seizoen plaats :D dus zat elk weekend te flipperen was er helemaal gek van.Maar op een gegeven moment wordt je ouder en krijg je andere dingen,dus ging bijna niet meer mee en bij ons in de buurt stond nergens een kast.dus het DMD tijdperk heb ik niet bewust mee gemaakt.
Ergens in 2001 een SOF gekocht,maar heeft eigenlijk een paar jaar bij mijn ouders in de weg gestaan.Begin 2008 de SOF ingeruild voor een F14 en bij me toen malige schoonvader gezet en ook meteen lid geworden van de NFV en toen is het hard gegaan,een maand later een WH20 gekocht iets later een TZ en heb nog wel wat kasten gehad.Op het moment heb ik een SM die ik eind 2010 nib gekocht hebt.ik heb ook een mooie Sopranos en een AFM die ik gerestaureerd hebt en op een paar kleine dingetjes na klaar is en sinds een paar dagen,ben ik in het bezit van een MM :D
Dit was het wel zo beetje en hoop veel plezier hier te beleven :cheers:
in play:HSll,MSF,F14TC,DWHO,WD?,NF,TOM,BM66,GZ premium
Game over:SOF,NF,2xWH20,SHREK,F14TC,TZ,2xCONGO,SOPRANOS,MM,JM,MB,SM,SS,AFM,IM,TWD,TS

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Henry

Bericht door g94 » 15 aug 2011, 19:52

Henry schreef:Dit was het wel zo beetje en hoop veel plezier hier te beleven
Wel dat is alleszins de bedoeling Henry. Welkom! Nog even herhalen voor de sympatieke noorderburen dat jullie zo'n prachtig NL vlagje bij jullie naam kunnen toveren door in jullie profielpagina "the netherlands" te kiezen als locatie...
Laatst gewijzigd door g94 op 16 aug 2011, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Henry
Berichten: 163
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:21
Real name: Henry Gijsbertse
Locatie: The Netherlands

Re: Henry

Bericht door Henry » 15 aug 2011, 20:01

g94 schreef:Nog even herhalen voor de sympatieke noorderburen dat jullie zo'n prachtig NL vlagje bij jullie naam kunnen toveren door in jullie profielpagina "the netherlands" te kiezen als locatie...
Ik heb het aangepast en vind het wel wat hebben zo,n vlaggetje bij je profiel.
in play:HSll,MSF,F14TC,DWHO,WD?,NF,TOM,BM66,GZ premium
Game over:SOF,NF,2xWH20,SHREK,F14TC,TZ,2xCONGO,SOPRANOS,MM,JM,MB,SM,SS,AFM,IM,TWD,TS

Gebruikersavatar
biba
Berichten: 78
Lid geworden op: 13 aug 2011, 21:35
Real name: bram desmet
Locatie: Togo

Re: Henry

Bericht door biba » 15 aug 2011, 23:58

Henry schreef:
g94 schreef:Nog even herhalen voor de sympatieke noorderburen dat jullie zo'n prachtig NL vlagje bij jullie naam kunnen toveren door in jullie profielpagina "the netherlands" te kiezen als locatie...
Ik heb het aangepast en vind het wel wat hebben zo,n vlaggetje bij je profiel.
als ik in het verre buitenland zit, wil ik wel een vlagje van het land waar ik vertoef....
kwestie van eerlijk te blijven... als ik 10 maanden van de 12 maanden in PNG zit, dan wil ik mijn persoonlijk vlagje van Papua New Guinea.....
kwestie van het internationaal te houden, zonder discriminatie....


Biba

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Henry

Bericht door g94 » 16 aug 2011, 16:33

biba schreef: als ik in het verre buitenland zit, wil ik wel een vlagje van het land waar ik vertoef....
Wel eigenlijk kan je dat Bram, allez op een manier toch: in je profile kies je dan "rest of de world" en dan verschijnt er een schoon wereldkaartje als vlag. Hier is aan alles gedacht... :geek:

Plaats reactie