Den Duze uit Beervelde (moar nen echte Gentenaere)

Nieuw op dit forum? Het is fijn voor iedereen dat je jezelf eerst even voorstelt.
Gebruikersavatar
Den Duze
Berichten: 654
Lid geworden op: 15 aug 2011, 14:28
Real name: Dujardin Didier

Den Duze uit Beervelde (moar nen echte Gentenaere)

Bericht door Den Duze » 15 aug 2011, 15:26

Ik ben Didier Dujardin geboren in 1969 aan het Van Beverenplein.
Heb een vrouwtje die ook graag een flippertje (en veel babbel) doet en 2 lieve kindjes die ook wel eens spelen maar problemen hebben met het verliezen (denk dat ze dat van mij een beetje hebben :P ).
Heb als kind heel veel tijd en geld verspild aan de flipperkastjes (toen er nog van die mooie stervormige roll-overs op het speelveld stonden) en ook meerdere geschenken gewonnen (vroeger werkte men veel met HighScore/maand). Leuk leuk leuk.
Ben 2 jaar geleden verhuisd naar Beervelde en heb toen eindelijk een grote droom kunnen realiseren, namelijk een TAF kopen.
Heb deze in Italië gekocht en ben er als niet kenner (volgens mij) een beetje opgelegd, maar kom, ik heb een TAF en heb er veel van genoten! Genoten??? Ja want deze ligt volledig uit elkaar (al enkele maanden :oops: ) voor een complete renovatie. Als ik deze ooit terug in elkaar krijg dan zal ik daar misschien ook wel een restauratie-topic voor aanmaken.
Aja, op een wedstrijdje heb je ook wel kans om mij te zien. Ik ben degene die altijd aan die kasten blijf plakken :madman: :D
Nu ga ik stoppen met mij voor te stellen want ik moet de wereld nog eens redden van de Martians :D

Plaats reactie