David Pinball Wizz schreef:De meest doeltreffende oplossing blijft vb 2 spotjes zetten (vb achter de scoop kickouts van de guns kan je dat doen) en die dan richten richting speelveld. Alhoewel ik hem nog wel vind meevallen hoe donker die is.
Gisteren al eens 1 spotje geplaatst langs rechts, omdat de donkere zone vooral linksboven lag dus best te belichten van die kant. Met een enkel LEDje erin geeft het al een verbetering.
Ondertussen ben ik ook bezig aan het playfield te "LEDden": de inserts zien er prima uit, maar de vervanging van de lampjes die parallel aan het speelveld hangen is niet zo'n succes (donkerder dan met de gloeilampjes).
Met wat overleg heen- en weer met Eric van Pin4LED besloten om wat krachtiger LED lampjes te gebruiken (3 of 4 LEDs per lampje) - een "diffuus" modelleke dat ik had bracht ook geen verbetering.
Nu alleen nog inventariseren wat ik nodig heb en dan weer verder.
Moest er iemand trouwens twijfelen om LEDs te gebruiken, kan ik wel een kort filmje posten met een vergelijking (fotovergelijking lukt niet echt wegens verschil in timing), laat maar weten indien geinteresseerd....
Het is misschien niet geschikt voor alle kasten (boet wat in qua authenticiteit) maar naar mijn mening past het perfect bij een kast als ST:TNG....
Gameroom: ST:TNG, Sopranos, TRON LE, Tommy, Iron Maiden Pro & MAME Arcade.
Gone: AFM, TOM.