Center Parcs Dalen

Welke flippers staan waar?
Gebruikersavatar
Menso
Berichten: 45
Lid geworden op: 03 sep 2013, 16:04
Real name: Menso
Locatie: The Netherlands

Center Parcs Dalen

Bericht door Menso » 27 dec 2013, 19:08

Net terug van een oergezellig (verplicht) kerst midweekje met de schoonfamilie :puke:

Tot mijn verbazing heb ik me alsnog kunnen vermaken (hoofdzakelijke) vanwege de "Action Factory" (Arcadehal) waar 3 flipperkasten stonden:

- Indiana Jones (stern)
- Family Guy (stern)
- The Sopranos

De Indiana Jones zag er wel goed uit. Naast technische storingen zoals, een scoop upkicker die het niet deed, hits op de ark die niet werden geregistreerd, had hij een uitermate zwak rechterflipper. Hierdoor waren bepaalde shots erg moeilijk te behalen.

The Sopranos zag er verder mooi uit. Alleen 2x ofzo gespeeld. Niet mijn thema en type kast.

Family Guy heeft verreweg het meeste van mijn kerstbonus geprofiteerd. Veel gespeeld. Leuke thema, vooral als je de serie ook leuk vindt. Mooi kabinet ook, alle lampen deden het en was goed verlicht, zo ook de mini Stewie's pinball. Technisch ook verder gewoon goed.

Alle 3 de kasten zagen er optisch verder goed uit. Zeker gezien de omgeving! Er stonden af en toe kinderen op een krukje op de flipperknoppen te rammen en op het glasplaat te slaan met hun handen, terwijl hun broertje of zusje tegen de kast op liep te trappen omdat "zijn/haar beurt" is :spank:
In play: IM VE, X-Men LE.
Gone but not forgotten: T2, TFTC, MSF, JD, IJ, SS,TZ and LOTR!

Plaats reactie