The Simpsons pinball party @ Oostende

Welke flippers staan waar?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jippen
Berichten: 432
Lid geworden op: 24 mei 2012, 10:48
Real name: Dimitri Van Hove
Locatie: Belgium
Contacteer:

The Simpsons pinball party @ Oostende

Bericht door jippen » 27 mei 2012, 15:46

Gisteren dagje kust,meer bepaald Oostende,na een gelukte ontsnappings poging recht door de winkel straat het lunapark binnen. Er staan 2 filppers een Simpsons en een Adams family , de TAF stond in panne, gelukkig kon de Simpsons veel goed maken . Wat een mooie kast seg,liefde op het eerste gezicht :love: Hij speelt echt lekker en staat er proper bij, Het geluid stond ook luid genoeg zodat je de leuke dialogen kan volgen,En als Simpsons fan zijn deze echt wel goed. Het was eerst wat zoeken, maar eens in het spel ging hij wel lekker, paar extra ballen,2 soorten multibals en extra spel gehad en de tijd vliegt zo voorbij. Om punten te scoren moet je echt wel weten wat te doen op deze flipper, en niet zomaar wat spelen, want dan blijft je score wel heel laag :oops: .De rule sheet eens goed lezen zal wonderen doen op deze kast. Maar na een paar spelletjes, en bij het vast houden van de bal(wat tot mijn verbazing met de 2 kleine flippers links boven gewoon lukte) het speelveld eens lezen en bekijken lukte het toch aardig,doch geen topscore gehaald, deze stond op 50 miljoen,de extra bal kwam vanaf 15 milj, . Dat het juist 50 milj bedraagt wil zeggen dat deze een reset gehad heeft of zeer weinig bespeelt wordt wat zonde is. De skillshot vond ik wat aan de moeilijke kant... 5 ballen voor 1 euro 2 euro voor 3 spelletjes.In ieder geval een betere ervaring als de Avatar na jaren niet meer geflippert te hebben. Een aanrader als je in de buurt van Oostende bent. Op naar de volgende.
In play: Tron pro, op zoek naar een ST pro/prem

Gebruikersavatar
ankske
Berichten: 525
Lid geworden op: 13 mar 2012, 13:42
Real name: Anke Baeyens
Locatie: Belgium

Re: The Simpsons pinball party @ Oostende

Bericht door ankske » 30 mei 2012, 12:02

jippen schreef:Gisteren dagje kust,meer bepaald Oostende,na een gelukte ontsnappings poging recht door de winkel straat het lunapark binnen. Er staan 2 filppers een Simpsons en een Adams family , de TAF stond in panne, gelukkig kon de Simpsons veel goed maken . Wat een mooie kast seg,liefde op het eerste gezicht :love: Hij speelt echt lekker en staat er proper bij, Het geluid stond ook luid genoeg zodat je de leuke dialogen kan volgen,En als Simpsons fan zijn deze echt wel goed. Het was eerst wat zoeken, maar eens in het spel ging hij wel lekker, paar extra ballen,2 soorten multibals en extra spel gehad en de tijd vliegt zo voorbij. Om punten te scoren moet je echt wel weten wat te doen op deze flipper, en niet zomaar wat spelen, want dan blijft je score wel heel laag :oops: .De rule sheet eens goed lezen zal wonderen doen op deze kast. Maar na een paar spelletjes, en bij het vast houden van de bal(wat tot mijn verbazing met de 2 kleine flippers links boven gewoon lukte) het speelveld eens lezen en bekijken lukte het toch aardig,doch geen topscore gehaald, deze stond op 50 miljoen,de extra bal kwam vanaf 15 milj, . Dat het juist 50 milj bedraagt wil zeggen dat deze een reset gehad heeft of zeer weinig bespeelt wordt wat zonde is. De skillshot vond ik wat aan de moeilijke kant... 5 ballen voor 1 euro 2 euro voor 3 spelletjes.In ieder geval een betere ervaring als de Avatar na jaren niet meer geflippert te hebben. Een aanrader als je in de buurt van Oostende bent. Op naar de volgende.
Hoi Dimitri,
Wij hebben een TSPP en ik kan alleen maar beamen dat hij inderdaad steengoed is :good:
Gek dat je verwijst naar Oostende, indertijd voor onze aankoop zijn wij speciaal naar Oostende gegaan om erop te spelen. Hij zou daar zogezegd staan in de Reflex, maar dat was op die moment niet. Er stond wel een TAF, maar dat is enkele jaartjes geleden dus de toen vernoemde TSPP zal wel terug zijn dan.(we hebben wel een leuk daggetje aan de zee gehad.) Nog een paar keer terug naar Oostende en voor je het weet ben je verslaafd aan de TSPP.
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)

Gebruikersavatar
Saru
Berichten: 313
Lid geworden op: 05 sep 2011, 08:10
Real name: Severijn Huion
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: The Simpsons pinball party @ Oostende

Bericht door Saru » 31 mei 2012, 13:34

De persoon (nieuwe technieker daar als ik mij niet vergis) die de baas verplicht heeft daar flippers te zetten had nogal wat probleempjes me de flippers.
Mss daarom dat de TSPP toen juist in onderhoud was.

Maar met hulp van fora is hij er uiteindelijk in geslaagd ver ze in orde te zetten.

Jammer te horen dat de TAF in panne stond.
Ik zal er mss iets te wild op gespeeld hebben de week ervoor jippen :D

Nontheless. Respect voor die gast dat ze daar zet!
Have: Phantom Of The Opera, Judge Dredd, Mame Cab, Lucky 21, Electronic Dart

Plaats reactie