Piershil Pinball Open 2015 op 23 mei

BOP, BFC, BFK, EPC en andere 3-letterwoorden
Gebruikersavatar
inkochnito
Berichten: 739
Lid geworden op: 16 aug 2011, 20:39
Real name: Peter Koch
Locatie: The Netherlands

Piershil Pinball Open 2015 op 23 mei

Bericht door inkochnito » 09 mei 2015, 22:00

Hallo flipperliefhebbers,

Op zaterdag 23 mei 2015 is het weer zo ver, de vijfde editie van het Piershil Pinball Open.

Het PPO zal wederom plaatsvinden in de lokale jeugdsoos. Ik zal weer proberen om een leuke verzameling van 15 kasten neer te zetten. Heb je zin in een gezellig spelletje flipperen met andere liefhebbers, meld je dan nu aan. Ik heb 40 deelnemersplaatsen beschikbaar, maar ik heb geen idee hoe snel het zal gaan. De wedstrijd wordt gespeeld op 15 flipperkasten van diverse generaties.

’s Middags tussen 14:00 uur en 17:00 uur is er een wedstrijd voor de jeugd van 7 t/m 15 jaar. Dan wordt er gespeeld voor de hoogste scores, op elke kast, zo vaak als je maar wil. Degene met de meest verzamelde punten is de winnaar. Voor de kinderen is er natuurlijk ook wat te drinken en te snoepen geregeld.

’s Avonds vanaf 20:00 uur is er een wedstrijd voor 16 jaar en ouder. Hier wordt dan eerst een hoogste score kwalificatie gespeeld, op elke kast, zo vaak als je maar wil. Om de kasten niet bezet te houden, moet na elk spelletje een ander persoon de gelegenheid geven om op de kast spelen. Des te meer kasten je bespeelt, des te meer punten je verdiend. De kwalificatie duurt tot 23:30 uur waarna de beste 8 doorgaan naar de 1-tegen-1 knock-out wedstrijd. Hier zal bepaald worden wie de winnaar zal zijn van het PPO 2015.

De deur is een uur voor aanvang open. Deelname: 4 euro voor de jeugd en 10 euro voor de ouderen. Je kan op de avond zelf betalen, maar een deelname is pas geldig indien deze betaald is. Stuur me even een e-mail: inkochnito@kpnplanet.nl voor details. ’s Avonds zijn er ook diverse snacks verkrijgbaar aan de bar tegen vriendelijke prijzen.

Speellocatie: Jeugdsoos Gunturwait,
Kade 28
3265 AA
Piershil
Ik hoop dat we een gezellige :yahoo: en eerlijke flipperdag :spank: tegemoet kunnen zien.

Vriendelijke groeten en hopelijk tot ziens, :rock:
Peter Koch

Plaats reactie