Cinema flipperkast

Flippers of onderdelen gezocht
Plaats reactie
Wrestlemaniac
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 apr 2017, 12:19
Real name: Jelle Geets

Cinema flipperkast

Bericht door Wrestlemaniac » 16 jan 2018, 20:45

Ik zag een tijdje geleden dat er oude flipperkast bestaat met de cinema als thema, ik bedoel dus chicago coins cinema flipper van 1976

( er bestaat nog een "hollywood" variant van deze kast ook maar vind de cinema versie mooier qua uitstraling.)

http://www.ipdb.org/machine.cgi?id=513

Heeft iemand hier deze kast toevallig ? moest ik hem eens te koop zien voorbij komen in goede staat dan zou ik hier toch zeker wel interesse in tonen, ben mijn mancave stillaan meer aan het omtoveren tot een vintage cinema ( dusja ook nog steeds met de oude projector die ik eerst dacht te verkopen, ben een andere weg op gegaan met men interieur, ipv minder, juist meer cinema decor nu...)

Dus kortom ben niet per sé dringend opzoek ofzo maar tis wel een flipper die in mijn vernieuwde setup/planning zou passen dus vandaar kom ik hier mijn licht is opsteken, je weet maar nooit wat andere leden nog hebben staan thuis :lol:

Kheb deze kast nochtans ooit eens te koop gezien op 2dehands.be maar toen had ik er niet echt oog voor op dat moment, jammer, gemiste kans want nu zou ik waarschijnlijk wel achter gemaild hebben maarja

Gebruikersavatar
Scaryflippers
Berichten: 425
Lid geworden op: 14 jan 2013, 17:28
Real name: Timmy
Locatie: Belgium

Re: Cinema flipperkast

Bericht door Scaryflippers » 17 jan 2018, 00:49

ik denk dat ik er eentje had gezien op le boncoin van de week

Gebruikersavatar
Vic
Berichten: 444
Lid geworden op: 16 jan 2014, 12:08
Real name: Eric
Locatie: Belgium

Re: Cinema flipperkast

Bericht door Vic » 17 jan 2018, 10:13

ge hebt een "Creature from the black lagoon" nodig:
En leuke flipper en film thema en bioscoop thema en mooi ding decoratief
I knew I should have brought another t-shirt

Plaats reactie