Hook van Data East

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Gesloten
Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Hook van Data East

Bericht door g94 » 15 okt 2011, 13:39

Ik ben deze week door een vriendin opgebeld die grote kuis wil doen en die heeft al jaren een Hook in haar trappenhuis. En ze had via via gehoord dat ik met flippers bezig ben, dus: telefoon... :lol:

Ik ben er efkes gaan naar kijken.

Zij heeft hem in 2001 voor haar kinderen gekocht en sindsdien staat hij bij haar thuis. De speelruit is wat vuil en vettig, maar dat is eigenlijk het ergste. Prints zien er perfekt uit, geen zuurschade alleszins. Kast start (na jaren te hebben uitgestaan) ook perfekt op zonder foutmeldingen. Speelveld is voor zover ik heb kunnen zien onberispelijk en kabinet heeft geen noemenswaardige schade. Het is dus best wel een mooi exemplaar. Enige mankement is dat de linkerflipper momenteel niet werkt maar bon: da's een kleinigheid wellicht. Beetje kuisen, nieuwe rubberkes. :whisling:

Mocht er iemand geïnteresseerd zijn: eind volgende week brengen ze hem tot bij mij.

Gebruikersavatar
jay-jay
Berichten: 837
Lid geworden op: 14 aug 2011, 12:05
Real name: john van gemeren
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Hook van Data East

Bericht door jay-jay » 15 okt 2011, 14:11

display ?
Prijs ?, mag per PM........mss leuk voor mijn kids weer eens een piet piraat
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Hook van Data East

Bericht door g94 » 15 okt 2011, 14:38

Display was ok dacht ik. Volgende vrijdag kan ik er meer in detail naar kijken en zal ik foto's maken.

Ze heeft geen idee van prijs en ze weet niet meer wat ze destijds betaald heeft, maar ik vermoed dat ze met 600€ zoals Stefan inschat wel content gaat zijn.

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Hook van Data East

Bericht door zwartepanter » 15 okt 2011, 15:36

g94 schreef:Display was ok dacht ik. Volgende vrijdag kan ik er meer in detail naar kijken en zal ik foto's maken.

Ze heeft geen idee van prijs en ze weet niet meer wat ze destijds betaald heeft, maar ik vermoed dat ze met 600€ zoals Stefan inschat wel content gaat zijn.
Had ik dat geweten, ik had ook 400euro gezegd :lol:

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Hook van Data East

Bericht door g94 » 15 okt 2011, 16:25

zwartepanter schreef:Had ik dat geweten, ik had ook 400euro gezegd
:lol:

Ik stel voor om efkes af te wachten tot ik de kast beter kan bekijken en wat foto's maken. Zoals gezegd leek het me wel een mooi exemplaar, maar ik heb maar heel vlug gekeken en een half spelleke gespeeld (want maar 1 flipper die werkt)

Gebruikersavatar
jay-jay
Berichten: 837
Lid geworden op: 14 aug 2011, 12:05
Real name: john van gemeren
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Hook van Data East

Bericht door jay-jay » 15 okt 2011, 17:09

trek maar eens een paar fotokes dan, we shall see :mrgreen:
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

XNIF
Berichten: 62
Lid geworden op: 11 okt 2011, 19:47
Real name: Dennis
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Hook van Data East

Bericht door XNIF » 31 okt 2011, 16:08

ik heb interresse in deze kast.... ik stuur je een PM.

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Hook van Data East

Bericht door g94 » 05 nov 2011, 14:43

Flipperkast staat eindelijk bij mij, ik heb ze daarstraks efkes beter bekeken. Het is zoals ik al had gezegd best een mooi exemplaar, de kast heeft denk ik niet té veel moeten werken op café (zie foto's onderkant speelveld), ze staat nu ook al jaren stil.

Kabinet
Niet verkleurd volgens mij, Enkel wat schade onder flipperknoppen en aan de kopkast rechts is er een grote kras (zie foto). Maar voor de rest ok.

Afbeelding
Afbeelding

Speelveld
Ik zie nergens balschade. Enkel scoop onder skull heeft zeer lichte wear. Ik zie geen beschadigde plastics, behalve de 1ste opstaande plastic aan de skillshot ramp. Ook de ramp is onbeschadigd. Rubbers worden wel best vernieuwd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Onderkant speelveld
De foto's spreken voor zich zeker? De prints in de kopkast (sorry vergeten foto's maken) zijn van hetzelfde niveau.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Spel
Kast start perfekt op, geen foutmeldingen. Die linker flipper die hapert is idd een kleinigheid: flipperlink is afgebroken. Ik had er daarstraks geen reserve bij, anders was dit al hersteld :)

Zoals gezegd: nieuwe rubbers en een poetsbeurt, en :whisling: :pin:

P

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Hook van Data East

Bericht door zwartepanter » 05 nov 2011, 15:57

Idd, onderkant mooi en speelveld, maar die schade onder de flipperknoppen wijst volgens mij wel op véél bespeeld geweest. Heb er zelf eens een zeer mooie gehad zonder die schade, rest was vergelijkbaar. Maar dit ff tussendoor zonder afbreuk te willen doen aan deze flipper uiteraard! ;) Succes! :good:

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Hook van Data East

Bericht door g94 » 05 nov 2011, 17:41

zwartepanter schreef:maar die schade onder de flipperknoppen wijst volgens mij wel op véél bespeeld geweest
Mja, die schade aan de knoppen spreekt de rest van de kast echt wel tegen. Maar het ziet er niet naar uit dat er aan het speelveld ooit iets is vervangen geweest, zelfs rubbers niet denk ik, en dan kan ik niet anders dan concluderen dat ze niet té veel heeft moeten werken op café.

:idea: Misschien stond ze wel in een café aan de haven, die piraten en zeebonken hebben natuurlijk allemaal vingers als schuurpapier :lol:

ps: ze moet niet dringend weg, ze mag hier gerust blijven staan tot na de BFC finale :rock:

david
Berichten: 117
Lid geworden op: 19 sep 2011, 18:27
Real name: David
Locatie: Belgium

Re: Hook van Data East

Bericht door david » 05 nov 2011, 22:18

Er is een PM onderweg............

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Hook van Data East

Bericht door g94 » 06 nov 2011, 16:39

En voilà. Er gaan 2 kindjes wel héél blij zijn met wat de Sint hen dit jaar zal gebracht hebben. Hopelijk zullen ze zich daarbij niet teveel vragen stellen hoe die goede oude man zo'n groot ding door de schoorsteen heeft gekregen... :lol:

Gesloten