Stern Grand Prix

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Plaats reactie
BigBangJoe
Berichten: 79
Lid geworden op: 24 sep 2012, 23:40
Real name: Janick Pauwels

Stern Grand Prix

Bericht door BigBangJoe » 14 okt 2023, 17:54

Grand Prix mag de deur uit. Er moet plaats gemaakt worden voor een Elvira.

Ik vind het persoonlijk een wat ondergewaardeerde kast, maar mijn smaak wijkt wel wat af van het gemiddelde, dus YMMV. :madman:

Ik heb er alvast al veel plezier van gehad, maar na zoveel jaar dat ie bij mij staat, heb ik alles ervan nu wel gezien.

De staat is "normaal gebruikt", dus zeker geen verzamelstaat. De exploitant heeft indertijd wel een post in het speelveld geschroefd, om te vermijden dat de bal bij de kickout uit de garage SDTM zou gaan. Ik heb die uiteraard direct verwijderd, en na wat bijregelen komt de bal gewoon op de flipper. Dat gaatje is natuurlijk jammer, maar valt niet op. Ik heb nog niemand geweten die er mij tijdens het spelen op aanspreekt.

Ik denk niet dat hier zo heel veel van gemaakt zijn, dus hopelijk zijn er genoeg mensen die deze nog niet gespeeld hebben. Laat maar weten als je eens wil langskomen om te testen.

Foto's te vinden op https://www.2dehands.be/v/verzamelen/au ... rkast-2005

Filmpje: https://youtu.be/oGx8aA4hU_Y

Vraagprijs is 4000, maar dat mag je beschouwen als een "nu kopen" prijs. Als je geïnteresseerd bent, maar je vindt 4000 teveel, laat dan maar weten wat je ervoor over hebt, en dan hou ik dat even in 't achterhoofd.
Heb ik nu: TAF, Shrek, RFM, GnR LE, Dialed In, Godzilla Prem, Elvira HOH, Spider-Man
Ooit gehad: Airborne, Big Bang Bar, STTNG, Grand Prix, RS

BigBangJoe
Berichten: 79
Lid geworden op: 24 sep 2012, 23:40
Real name: Janick Pauwels

Re: Stern Grand Prix

Bericht door BigBangJoe » 15 nov 2023, 23:27

Hier mag slotje op. Is weg voor 3700.
Heb ik nu: TAF, Shrek, RFM, GnR LE, Dialed In, Godzilla Prem, Elvira HOH, Spider-Man
Ooit gehad: Airborne, Big Bang Bar, STTNG, Grand Prix, RS

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6150
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Stern Grand Prix

Bericht door zwartepanter » 16 nov 2023, 00:02

Wel leuk dat je de uiteindelijke verkoopprijs erbij zet. Dat doet bijna niemand maar zo krijgen we een reëler beeld van de huidige marktwaarde.

BigBangJoe
Berichten: 79
Lid geworden op: 24 sep 2012, 23:40
Real name: Janick Pauwels

Re: Stern Grand Prix

Bericht door BigBangJoe » 16 nov 2023, 14:23

Ja klopt, het is daarvoor dat ik het doe, want vraagprijzen zeggen inderdaad niet veel.
Heb ik nu: TAF, Shrek, RFM, GnR LE, Dialed In, Godzilla Prem, Elvira HOH, Spider-Man
Ooit gehad: Airborne, Big Bang Bar, STTNG, Grand Prix, RS

Plaats reactie