Interessepeiling: ST:TNG - RBION - NGGofers

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Gebruikersavatar
Cenobyte
Berichten: 2222
Lid geworden op: 15 aug 2011, 19:37
Real name: Mario van Ginneken
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Interessepeiling: ST:TNG - RBION - NGGofers

Bericht door Cenobyte » 28 jul 2018, 21:03

Ik ben even aan het kijken hoe ik mijn verzameling wil verkleinen. Eigenlijk mogen de Aerosmith en Metallica in ieder geval weg, maar daarnaast ben ik ook aan het kijken welke oudere kasten ik misschien wil verkopen. Heeft ook te maken met het budget wat ik nodig heb voor een ander midlife crisis plan :lol:

Ik moet komende week nog even duidelijke foto's maken van deze kasten en heb alvast een prijsindicatie genoemd met vraagtekens omdat ik nog even de kasten komende week eens goed wil inspecteren op krasjes, netheid, storingen e.d. Bij mij wordt er niet wekelijks op gespeeld namelijk. Je mag me altijd benaderen via PM met een voorstel. Aub geen ruilvoorstellen, want het gaat me om de ruimte en cash die vrij komt ;)

Hiervoor in aanmerking komen:

Star Trek: Next Generation
Mijn allereerste flipperkast, dus die zou met pijn in het hart weg gaan. Deze kast is in mooie staat, originele verlichting alleen in de kopkast zitten subtiele witte LED. Ze speelt prima, maar ik heb momenteel wel een probleem met het linker kanon, dat soms wel, soms niet correct draait en een foutmelding geeft. Ik vermoed hier een slecht contact of kabelbreuk (bekend fenomeen). Indicatieve prijs €3500??

Ripley's Believe It Or Not
Mooie spelerskast met wat lichte gebruikssporen, maar beslist netjes. Geen foutmeldingen en speelt perfect.
Prijsindicatie €2400??

No Good Gofers
Aardig mooie spelerskast met gebruikelijke sporen: speelveld onder de schans, maar hiervoor zit een sticker bij de kast die ik (nog) niet heb geplaatst. Nieuwe sticker op de draaischijf. Mijn plannen waren om deze kast nog eens volledig te shoppen en dan meteen de stickers die erbij zitten te plaatsen maar dat was er nog niet van gekomen. Rechter zijkant kabinet (uit mijn hoofd) heeft een paar fikse krassen helaas, maar verder ziet het kabinet er aardig uit, 7 uit 10 zeg maar.
Prijsindicatie €2700??

Ik heb nu pas eindelijk vakantie en dit weekend op stap, maar komende week maak ik foto's.
Groetjes,
Mario

"Getting old is inevitable, growing up is optional"

Plaats reactie