TK: Roadshow en cftbl

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Gesloten
Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

TK: Roadshow en cftbl

Bericht door Gunske » 30 mar 2018, 12:32

Roadshow
-volledig gepoetst en herrubberd
-decals verschenen zoals bij de meeste
-visje : 2 kleine witte streepjes

Edit 03/04;
-Blijkbaar moet de Eddy sensor aan de Buldozer, eos3 aan de linker flipper, left orbit opnieuw worden afgesteld.
-schilfer af aan vis insert (zwarte hoekje, pics ter beschikking zoals voor iedereen die interesse heeft)
-Translite zou links onder ergens een 2cm streepje licht doorlaten.

Waarvoor dank om dit even te melden :respect:

Prijs voor dit wrak dat op het stort hoort, 2500 + 150€ omdat er nieuwe ballen inzitten, dus 2650€ :goal:

CFTBL
-snackbar plastic ok, scoop valt goed mee
-zijkanten niet verschenen, enkel zwart bijwerken, de rest dik cava. Voorkant zoals allemaal.
-moet nog worden gepoetst + nieuwe rubbers
-geen hologram, eventueel ter vervanging; 3D mod van pinballsp
( https://pinside.com/pinball/forum/topic ... ent/page/1)

2650€
Laatst gewijzigd door Gunske op 03 apr 2018, 19:57, 5 keer totaal gewijzigd.
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

Gebruikersavatar
Wistiti
Berichten: 587
Lid geworden op: 06 mei 2013, 07:58
Real name: Jürgen
Locatie: Belgium

Re: TK: Roadshow en cftbl

Bericht door Wistiti » 30 mar 2018, 15:40

Ook apart te koop?
GOT Premium, Hobbit LE,T3, TF LE
Left: T2,RS (2x),NF (2x),MM(2x),STTNG,TOM,TAF,RFM,WOZ,BSD,TOTAN,Avatar LE,TZ,T3,24,ACDC Premium,NBA Fastbreak (2x),CSI, BDK,Mustang Premium Boss,TF LE Combo #52,LoTR (3x) ST LE, GB Premium, TWD LE, GOT Pro, Sopranos, SM Vault, ECLEWOZ, TOM, , IJ Williams, TWD Premium, GOTG LE, RBION, Congo, GP, POTC

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: TK: Roadshow en cftbl

Bericht door Gunske » 30 mar 2018, 15:44

Jups :spank:
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: TK: Roadshow en cftbl

Bericht door Gunske » 01 apr 2018, 09:56

:angel: Eerlijk is eerlijk :angel: Gezien de biedingen, prijs wat bijgesteld naar 5300 voor beide :rose:
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

Gebruikersavatar
philip van beirs
Berichten: 533
Lid geworden op: 10 aug 2013, 08:22
Real name: Philip VB

Re: TK: Roadshow en cftbl

Bericht door philip van beirs » 03 apr 2018, 17:08

Toch even kort mijn relaas ...
Vandaag een namiddag vrijaf genomen om naar Leopoldsburg te rijden om deze RS te bekijken daar ik al een tijdje opzoek naar ben.
Had de verkoper 2600euro geboden op basis van 5 tal fotos die ik ontvangen had op whatsapp. Was volgens hem ook de prijs die hij nodig had.

Paar dagen later bericht dat de flipper weg kan voor 2650euro... Ik zou over 50eur niet mekkeren maar kom het is zijn flipper en hij vraagt uiteindelijk wat hij wil. Wou afspraak maken de dag erop na ontvangst fotos, maar moet hem wel ineens meenemen (ja sorry dat kon ik niet, moet grotere wagen huren/lenen eerst) Stelde voor om 500euro voorschot te geven ter plaatse wanneer ik de flipper kopen zou.

Vriendelijke ontvangst door de zus v.d. verkoper, kon uitgebreid de flipper bekijken (spelen) indien nodig. Heb paar minuten gespeeld en zelfs backbox en onderkant speelveld niet nagekeken. (toestand hiervan weet ik niet)

Volgens verkoper:
-volledig gepoetst en herrubberd
-decals verschenen zoals bij de meeste
-visje : 2 kleine witte streepje

Zoals hij is:
-decals verschenen en schade aan het cabinet zijkanten.
-visje afspeling insertrand en groen gedeelte onder het visje en beetje boven het visje.
-bulldozer werkt niet, ging niet open tijdens het spel
-translite heeft scheur van 10 cm, zie je enkel als de verlichting er doorschijnt.
-5 tal foutmeldingen bij opstart, r flipper EOS, l flipper EOS, etc...

Na het bezoek heb ik 2500euro geboden (daar er toch nog wat werk aan is) werd ik beschouwd (uitgelachen) als een debiel die even 150eur wou afdingen voor een paar lampjes die stuk waren en switches te regelen. Hij gaf me het gevoel of ik hem in het zak wou zetten ipv dat hij hier eerst de juiste info had kunnen verschaffen... had me tijd bespaard.

Heb enkel goede ervaringen gehad hier op het forum maar deze vond ik toch wel het vermelden waard. Daar je niet serieus wordt genomen als koper, het gaat hem hier over de manier waarop... als je geen deal kan maken kan gebeuren maar heb respect voor de koper ipv hem uit te lachen en te doen of de flipper wel perfect is...
Als ik een flipper verkoop dat zal ik er ook voor zorgen dat alles perfect werkt, indien niet zal ik het ook vermelden vooraf...

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: TK: Roadshow en cftbl

Bericht door Gunske » 03 apr 2018, 17:18

:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: Whoppa, wou het anoniem houden, maar ja :bef:
I'm done with this kind of markplaats shitness;

En even voor de duidelijkheid, hij had al geprobeerd bij mijn zus af te dingen met de reden dat ze snel weg zou moeten wegens verbouwing.

Reeds meegedeeld IN DE HOOFDING dat cabin decals verschenen waren, visje zelf extra foto van doorgezonden. + graag de waarheid vertellen mbt de translite.

Switcherrors zijn inderdaad terrecht, staat al sinds 2015 bij de zus in opslag waar haar kids soms op spelen, dus ik heb er niet meer naar omgekeken.

3/04 15:31Forum Van Beir: 2500 bied ik
3/04 15:41Kevin: Laat maar, ik ga geen 150€ laten vallen voor wat kapotte lampjes en nen af te stellen Eddy sensor
3/04 15:45Forum Van Beir: kapotte lampjes heb ik niet gezegd he.
3/04 15:46Forum Van Beir: f1 left switch error.
3/04 15:46Forum Van Beir: f3 right flipper eos
3/04 15:46 Forum Van Beir: etc....
3/04 15:46 Forum Van Beir: nog beetje werk aan dus
3/04 15:46 Kevin: ... Dat is gewoon wat bijplooien en bijstellen... Moesten er nu doorgebrande conectoren en uitgelopen batterijkes zijn tot daar aan toe, maar toch niet afdingen voor switch foutjes
3/04 15:49 Forum Van Beir: dus nog werk aan...
3/04 15:50 Kevin: Laat maar, ik heb geen zin hierover te discussiëren
3/04 15:50 Forum Van Beir: sorry laar zo een eikel in de flipperwereld nog nooit gezien.
3/04 15:50 Forum Van Beir: je zus was wel aangenaam en beleefd..
3/04 15:51 Kevin: ??? 150 EURO voor wat switches bij te stellen???
3/04 15:51 Forum Van Beir: er is werk aan....
3/04 15:51 Forum Van Beir: ik koop wel die van duits forum 3200 in verzamelstaat
3/04 15:51 Forum Van Beir: paar hondertjes meer
3/04 15:51 Forum Van Beir: ciao
3/04 15:52 Kevin: waarom ben je dan komen kijken?
3/04 15:52 Kevin: Cu dude
3/04 15:52 Forum Van Beir: irritant kereltje jij
3/04 15:52 Forum Van Beir: ochharme je vriendin vrouw..
3/04 15:53 Forum Van Beir: u kasten zijn grotten vriend en voor de hoofdprijs gaan ??
3/04 15:53 Forum Van Beir: cabinet slecht
3/04 15:53 Forum Van Beir: translite scheurtje in wat licht doorlaat etc.
3/04 15:54 Forum Van Beir: maar ok no problem success
3/04 15:55 Kevin Rofl, is een wrak van een kast, maar toch nog 2500 bieden
Laatst gewijzigd door Gunske op 03 apr 2018, 17:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

Gebruikersavatar
philip van beirs
Berichten: 533
Lid geworden op: 10 aug 2013, 08:22
Real name: Philip VB

Re: TK: Roadshow en cftbl

Bericht door philip van beirs » 03 apr 2018, 17:32

De eerste whatsapps van paar dagen terug ben je toevallig vergeten posten?
Mijn reactie was mss ook niet gepast, klopt. Maar jou manier van zaken doen zeker ook niet !
IPV translite, zo goed ken jij blijkbaar je eigen flippers die bij je zus al jaren staan... Waarom zou ik hierover liegen...

Had het kunnen weten daar ik reeds een aanvaring met jou gehad heb hier op het forum dat je MB wel 10.000eur zou waard worden, tja hopelijk beschrijf je hem dan ook correct hier, met een gat als een tennisbal aan de scoophole :mrgreen:
Maar ik neem hier wel een halve dag verlof voor + 50eur benzine,....maar is niet belangrijk voor je.
Als er iemand uit Duitsland zou komen kijken sta jij direct op de blacklist daar ben ik zeker van...

Amen en uit !

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: TK: Roadshow en cftbl

Bericht door Gunske » 03 apr 2018, 17:37

philip van beirs schreef:Mijn reactie was mss ook niet gepast, klopt. Maar jou manier van zaken doen zeker ook niet !
Had het kunnen weten daar ik reeds een aanvaring met jou gehad heb hier op het forum dat je MB wel 10.000eur zou waard worden, tja hopelijk beschrijf je hem dan ook correct hier, met een gat als een tennisbal aan de scoophole :mrgreen:
Maar ik neem hier wel een halve dag verlof voor + 50eur benzine,....maar is niet belangrijk voor je.
Als er iemand uit Duitsland zou komen kijken sta jij direct op de blacklist daar ben ik zeker van...

Amen en uit !
Rofl dude, ge zijt gewoon pissed dat ik uw bod van 2500 heb afgeslaan voor uw aangehaalde reden terwijl ik al wist dat ge bij mijn zus ook al geprobeerd had maar dan voor de reden dat ze snel weg moest.
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

Gebruikersavatar
philip van beirs
Berichten: 533
Lid geworden op: 10 aug 2013, 08:22
Real name: Philip VB

Re: TK: Roadshow en cftbl

Bericht door philip van beirs » 03 apr 2018, 17:42

get to the point ... pissed omdat:
1. Je niet de volledige juiste beshrijving geeft
2. Ik inderdaag voor niets naar daar gereden ben
3. Je reacties altijd irriterend zijn...
4. RS wordt elders gekocht , kwestie van geduld en mijn budget is 3000-3500 voor een in verzamelstaat.
Dus voor een grot 2500 ja.

Gebruikersavatar
Gunske
Berichten: 448
Lid geworden op: 25 aug 2011, 11:26
Real name: Kevin Guns
Locatie: Belgium

Re: TK: Roadshow en cftbl

Bericht door Gunske » 03 apr 2018, 17:55

:popcorn:
Eerst wou ge ze kopen voor 2500, nu is het ineens eentje voor het stort? :whisling:
Irritante reacties? Mss doordat je 150€ begint af te dingen op switches terwijl je het al reeds had geprobeerd bij mijn zus maar dan voor de reden dat ze snel weg zou moeten.

2650 is in mijn ogen niet echt een hoofdprijs, als je zelf al aanhaalt dat een kompleet wrak 2500 mag kosten en een in goede staat 3.5k
:popcorn:
Owning; MB
Sold; CV, TAF, TZ, WH20, RS, CFTBL, MSF, Nucore RFM, NGG, FT, TFTC, TF pro, SNK NeoGeo 161in1 Arcade

Gesloten