VPin met 121 tables (Full Size cabinet)

Flippers en onderdelen te koop of te ruil
Farrari
Berichten: 374
Lid geworden op: 22 jun 2015, 07:28
Real name: Theke
Locatie: The Netherlands

VPin met 121 tables (Full Size cabinet)

Bericht door Farrari » 26 nov 2017, 19:23

Mooie Vpin op basis van een Baywatch cabinet met met 3 screens: 40" (Full HD, Speelveld), 27" (Full HD, Backglass) en 19" voor DMD.

Kast is voor 95% klaar. Maar i.v.m. tijdgebrek verkoop ik hem aan iemand die wel de tijd heeft om deze af te maken.

Zoals ie nu is:
- Gerestaureerd cabinet als basis (Baywatch)
- Chrome legs, levelers en bouten.
- Mooie coindoor met buttons al voorbereid.
- Echte (digital) Plunger.
- Alle schermen compleet ingebouwd. (speelveld scherm opklapbaar zoals echt speelveld)
- 50% (meest belangrijke) van de knoppen al aangesloten en geïnstalleerd op het "VirtuaPin™ Digital Plunger Kit v3"
- LED-Wizâ„¢ 32-port USB Compatible Lighting and Output Controller + Pre-Installed Heatsinks (nog niet geinstalleerd maar wel erbij) Dus zelf aansluiten.
- Super snelle PC: i5 (3550) met Windows 7 pro (win 10 niet gewenst ivm updates), 8GB Ram en SSD (256GB) en ati Radeon 460 video kaart.
- PinballX als frontend.
- 90% van de 121 tables functioneren (fine tuning nog gewenst)
- Speelt als een trein.

Het cabinet is zwart afgelakt en dus klaar om een eigen artwork erop te plakken.
Geluid komt nu uit speelveld scherm (was voor mij meer dan voldoende) audio systeem dus naar wens zelf in te bouwen.

Hinges zijn er ook bij (niet op foto) en kop is neerklapbaar of demonteerbaar voor vervoer.

Prijs is vast en onder de inkoopprijs van alle onderdelen tezamen: € 2000,- (rekeningen voor garantie meegeleverd van diverse artikelen)
(in) ruil Flipperkast ook mogelijk, laat maar weten (+/- €€€)

Bezorging mogelijk.

Als je interesse hebt graag via PM

Alle uren die ik er al ingestoken heb calculeer ik niet door, het is en blijft hobby. :D

Foto's: https://1drv.ms/f/s!AhNfy5lB5GlQv3XzdkfdHRT1Nog8

Greetz... :rock: (AC/DC)

Plaats reactie