vijzen en boutjes

Verhalen en vragen over het visueel onderhouden en verbeteren van flippers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
stEmE
Berichten: 1180
Lid geworden op: 01 okt 2011, 17:34
Real name: Steven Meeussen
Locatie: Belgium

vijzen en boutjes

Bericht door stEmE » 20 feb 2012, 19:15

Heeft er iemand toevallig een overzichtje liggen van de meest gebruikte vijzen en boutjes in Williams/Bally kasten (in Engelse maten uiteraard :D )? Ik ga proberen via mijn Old-timer 'connecties' boutjes bestellen in Engeland, maar moet dan wel weten wat de juiste afmetingen zijn hé ;) In de manuals staan wel altijd de verschillende posts en special boutjes opgelijst, maar de gewone staan er nooit bij...
Pascal had mij al eens de raad gegeven te kijken op pinrepair.com, maar daar vindt ik het blijkbaar toch niet terug (of ik kijk verkeerd, of het is er afgehaald... :angel: )

Groetjes,

Steven
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: vijzen en boutjes

Bericht door g94 » 20 feb 2012, 19:26

stEmE schreef:Pascal had mij al eens de raad gegeven te kijken op pinrepair.com
:oops: :oops: :oops:

Euh ik bedoelde natuurlijk pinrestore.com - ik heb mijn lijstje samengesteld aan de hand van zijn uitleg bij de verschillende vijzen. Ik heb mijn bestelling achteraf bij the Nutty Company gedaan.

P

Gebruikersavatar
stEmE
Berichten: 1180
Lid geworden op: 01 okt 2011, 17:34
Real name: Steven Meeussen
Locatie: Belgium

Re: vijzen en boutjes

Bericht door stEmE » 20 feb 2012, 19:52

Bedankt Pascal, hier staan ze wel ;)
Weet jij of het UNF (fijne draade) of UNC (groffe draad) is? Waarschijnlijk UNC, UNF wordt meer in Engeland grbuikt, maar kwil effe zeker zijn voordat ik een bestelling plaats en er niets mee kan doen :mrgreen:
Het verschil tussen een oude auto en een oldtimer : als je je begint af te vragen of je de olie zou verversen of ineens de volledige wagen...
http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums en feestartikelen)

Plaats reactie