Fire! restauratie.

Verhalen en vragen over het visueel onderhouden en verbeteren van flippers
Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Fire! restauratie.

Bericht door HarrieD » 16 aug 2016, 20:27

De andere kant ook gedaan. Op de foto lijkt het wat rozer dan in het echt, maar het knalt wel moet ik zeggen. Prachtig die pastel tinten als contrast bij het toch wat bruine thema.

Een beetje Miami Vice in Chicago zeg maar.

Afbeelding
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Fire! restauratie.

Bericht door HarrieD » 27 okt 2016, 12:18

Subproject: lichtlekkage en kraakjes in het Fire venster.
Het zwart van het fire venster vertoonde nogal wat kraakjes en is niet echt lichtdicht meer. Daarom besloten om het zwart opnieuw te spuiten en dit is me 100% meegevallen. Het snijden is even een werkje waar je niet te "licht" over moeten denken maar als je dit uiteindelijk netjes hebt gedaan is het resultaat ook echt prachtig te noemen. Hieronder wat foto's:

(Overigens zal ik na de volgende clearcoat laag de gele en rode rand ook nog even spuiten).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Gebruikersavatar
Gottlieb collector
Berichten: 764
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:08
Real name: thierry
Locatie: Belgium

Re: Fire! restauratie.

Bericht door Gottlieb collector » 27 okt 2016, 12:28

Proper werk , zwart is altijd de meest dankbare kleur in het restoreren van een speelveld ;)

Plaats reactie