Mylar verwijderd en nu?

Verhalen en vragen over het visueel onderhouden en verbeteren van flippers
TRABBART
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 mar 2014, 19:04
Real name: BART

Re: Mylar verwijderd en nu?

Bericht door TRABBART » 16 jan 2015, 10:04

ik ga voor zo een overlay, bij thuisgebruik zal dat jaren meegaan, die 2k lak gaat ooit ook doffer worden, speelschade krijgen of erger vergelen of afschilferen als je foute stappen neemt, als er ooit inserts moeten vervangen worden of gezakt zijn is het met die lak alweer een enorm werk ,, ik kan schuren en spuiten, kheb er alle materiaal voor, maar tis men eerste speelveldrestauratie waarbij ik verder ga dan enkel goed oppoetsen,,, tis een cftbl , dus tmoet gewoon niet verprutst worden,,, die overlay is dan ideaal.
de overlay bewaard het speelveld en je hoeft niet te schuren, ik ga enkel mylar kleven over de inserts , daar dat overlay speelveld op.

Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Mylar verwijderd en nu?

Bericht door HarrieD » 16 jan 2015, 15:17

TRABBART schreef:ik ga voor zo een overlay, bij thuisgebruik zal dat jaren meegaan, die 2k lak gaat ooit ook doffer worden, speelschade krijgen of erger vergelen of afschilferen als je foute stappen neemt, als er ooit inserts moeten vervangen worden of gezakt zijn is het met die lak alweer een enorm werk ,, ik kan schuren en spuiten, kheb er alle materiaal voor, maar tis men eerste speelveldrestauratie waarbij ik verder ga dan enkel goed oppoetsen,,, tis een cftbl , dus tmoet gewoon niet verprutst worden,,, die overlay is dan ideaal.
de overlay bewaard het speelveld en je hoeft niet te schuren, ik ga enkel mylar kleven over de inserts , daar dat overlay speelveld op.
Het toverwoord bij speelveldrestauraties: Hoogteverschillen. Dit moet idealiter 0 (nul) zijn.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Plaats reactie