In het deksel van een blik Isopon P40 zit een tube verharder. Je hoeft niks aparts bij te kopen. Hier meer uitleg.geertvdp schreef: Klopt het dat je die P40 dan dient te mixen met Isopon BPO hardener, of gebruik je het gewoon puur?
Opknappen Getaway, eerste project
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Re: Opknappen Getaway, eerste project
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
En weer wat gedaan. Ditmaal bija alle kabelbomen onder handen genomen. Aardige klus om het goed schoon te krijgen, Bijna 2 uur per kabelboom. Een paar plaatjes.
Genietend van het zonnetje.

Hagelneu

Fittingen zijn niet meer zo proper. Afhankelijk van de kosten en resterend budget laat ik ze voorlopig nog zitten. Kan tijdens de opbouw alsnog besluiten ze te vervangen.

De switchboom moet ik nog schoonmaken. Alvast een testje gedaan met ontvetter en brasso voor de metalen delen en daarna in ultrasoon. Resultaat is ok maar mag nog iets meer bling bling. Misschien toch maar helemaal uit elkaar halen.

De targets zien er allemaal vies uit. Ik denk niet dat ze in de tumbler kunnen. Hoe maken jullie ze schoon? Liefst laat ik ze aan de kabelboom zitten.

En ook nog een beetje gewerkt aan het speelveld. Alle mylar verwijderd en de shooterlane met een #240 geschuurd. Ben er nog niet maar een groot deel van de vervuiling is al weg

Genietend van het zonnetje.

Hagelneu

Fittingen zijn niet meer zo proper. Afhankelijk van de kosten en resterend budget laat ik ze voorlopig nog zitten. Kan tijdens de opbouw alsnog besluiten ze te vervangen.

De switchboom moet ik nog schoonmaken. Alvast een testje gedaan met ontvetter en brasso voor de metalen delen en daarna in ultrasoon. Resultaat is ok maar mag nog iets meer bling bling. Misschien toch maar helemaal uit elkaar halen.

De targets zien er allemaal vies uit. Ik denk niet dat ze in de tumbler kunnen. Hoe maken jullie ze schoon? Liefst laat ik ze aan de kabelboom zitten.

En ook nog een beetje gewerkt aan het speelveld. Alle mylar verwijderd en de shooterlane met een #240 geschuurd. Ben er nog niet maar een groot deel van de vervuiling is al weg

in play: TAF
in progress: HS2
wishlist: MM
- zwartepanter
- Real name: Stefan Verhoelst
Goe bezig!
- Turalyon
- Real name: Gabriël
Complete kabelboom in afwasmachine, laagste temperatuur, geen droog programmma, daarna goed laten drogen (zon en föhn). Maar goed je hebt al voor handwerk gekozen.sake schreef: De targets zien er allemaal vies uit. Ik denk niet dat ze in de tumbler kunnen. Hoe maken jullie ze schoon? Liefst laat ik ze aan de kabelboom zitten.
Pins: SS, T2, LOTR
Gone: Dr Who
Gone: Dr Who
- g94
- Real name: Pascal Leroy
- Contacteer:
Ideaal uit mekaar halen, maar dan moet je een rivettenpers hebben om ze achteraf weer in mekaar te steken (kan ook met vijsjes+moertjes). Zoniet tandenborstel + koperpoets. En nieuwe foam. Plastiekje zelf polieren met dremel en fijne polierpasta.sake schreef:De targets zien er allemaal vies uit. Ik denk niet dat ze in de tumbler kunnen. Hoe maken jullie ze schoon? Liefst laat ik ze aan de kabelboom zitten.
Restauraties: Eight Ball Deluxe - Defender - Barracora -Harlem Globetrotters - Time Fantasy - AFM - MB - MM - TAF whitewood - LOTR - The Sopranos
Dankzwartepanter schreef:Goe bezig!

Afwasmachine doe ik niet (meer). Wordt naar mijn maatstaven niet schoon genoegTuralyon schreef:Complete kabelboom in afwasmachine, laagste temperatuur, geen droog programmma, daarna goed laten drogen (zon en föhn). Maar goed je hebt al voor handwerk gekozen.

Rivettenpers heb ik helaas niet. Ga het met brasso en tandenborstel proberen. Eventueel nog ultrasoon daarna. Thanks voor de tip.g94 schreef:Ideaal uit mekaar halen, maar dan moet je een rivettenpers hebben om ze achteraf weer in mekaar te steken (kan ook met vijsjes+moertjes). Zoniet tandenborstel + koperpoets. En nieuwe foam. Plastiekje zelf polieren met dremel en fijne polierpasta.
- johnware
- Real name: John van Gerwen
- Contacteer:
Zo Sake, Gadver de Gadver wat heb jij je weer op de hals gehaald zeg.
Ik moet zeggen dat het er zeer goed uit ziet
Ik wacht dan ook in spanning af hoe je de rest gaat verwerken tot een mooi resultaat.
Wat mij betreft mag je echt veel foto's plaatsen en ik denk dat iedereen daar zo over denkt.
Succes met de verdere verwerking.
Groeten,
John.
Ik moet zeggen dat het er zeer goed uit ziet

Ik wacht dan ook in spanning af hoe je de rest gaat verwerken tot een mooi resultaat.
Wat mij betreft mag je echt veel foto's plaatsen en ik denk dat iedereen daar zo over denkt.
Succes met de verdere verwerking.
Groeten,
John.
Gehad:
- - Truck Stop
- Haunted House
- CFTBL
- Demolition Man-Williams, 1994
- - Tales From The Crypt-Data East,1993
Bedankt John 
Laatste weken niet heel veel kunnen doen behalve wat voorwerk aan het cabinet.
Eerst even een paar weken op vakantie dan pakken we de draad weer op.

Laatste weken niet heel veel kunnen doen behalve wat voorwerk aan het cabinet.
Eerst even een paar weken op vakantie dan pakken we de draad weer op.
Project heeft een tijdje stilgelegen maar inmiddels weer volop bezig 
Alvast een paar fotootjes.
Cabinet en kopkast strak gemaakt en laten spuiten.

Gisteren begonnen met het plakken van de decals. Viel (uiteraard) toch weer tegen. Eerst de droge methode geprobeerd maar dit werkte niet; bij het narollen met de linoroller verschenen er luchtbellen
Daarna alles losgetrokken en natte methode toegepast, dit bleek wel goed te werken :/

Randjes paar mm binnen de hoeken afgesneden. Moet nog even met een stift over de randjes en de schroefgaten uitsnijden. Erg tevreden over het resultaat.

Cabinet komt waarschijnlijk volgend weekend aan de beurt. Nu ik weet hoe het moet verwacht ik hier niet te veel problemen mee. Wordt vervolgd

Alvast een paar fotootjes.
Cabinet en kopkast strak gemaakt en laten spuiten.

Gisteren begonnen met het plakken van de decals. Viel (uiteraard) toch weer tegen. Eerst de droge methode geprobeerd maar dit werkte niet; bij het narollen met de linoroller verschenen er luchtbellen

Randjes paar mm binnen de hoeken afgesneden. Moet nog even met een stift over de randjes en de schroefgaten uitsnijden. Erg tevreden over het resultaat.

Cabinet komt waarschijnlijk volgend weekend aan de beurt. Nu ik weet hoe het moet verwacht ik hier niet te veel problemen mee. Wordt vervolgd

Na zo'n 10 jaar het project uit handen gegeven en is nu zo goed als klaar.

Wow wat ziet dat er goed uit zeg!
Daar kan je eindelijk plezier aan beleven
Daar kan je eindelijk plezier aan beleven

http://www.huisbaeyens.be (toneelkostuums & feestartikelen)