Zaccaria soccer kings switch test

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Zaccaria soccer kings switch test

Bericht door HarrieD » 14 aug 2017, 16:51

Bij een soccer kings werken volgens mij de switches niet helemaal optimaal en wil ik de switch test starten maar deze geeft alleen maar 00 weer. Welke switch ik ook indruk. In het spel lijken de meeste switches te werken dus die gewraakte transistor array zal voor het grootste deel in orde zijn. Het spel heeft moeite met de goal bovenin het speelveld, daar loopt het niet lekker alhoewel ik niet precies kan uitleggen wat er gebeurt omdat ik het spel niet ken. Ik zal er eens een filmpje van maken.
Wat ik dus niet begrijpt is dat de switches wel registreren maar de switch test bij '00' blijft hangen.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Gebruikersavatar
inkochnito
Berichten: 741
Lid geworden op: 16 aug 2011, 20:39
Real name: Peter Koch
Locatie: The Netherlands

Re: Zaccaria soccer kings switch test

Bericht door inkochnito » 14 aug 2017, 18:21

Switch 00 is de test switch.
Blijft deze niet hangen?

De goal is een raar ding.
Ik snap niet waarom ze hem zo hebben gemaakt......
Achter de goal moeten 4 (VIER) ballen liggen, anders werkt deze niet correct.
Dit staat ook in de manual, maar je moet wel weten dat het er staat. :roll:
En het is geen eens een mulitball spel.
De speelbal op onderste veld, blijft ten aller tijde op het onderste veld (of onder het veld).
Het spel met de goal heeft dus zijn eigen 4 ballen, waarvan er maar één tegelijk voor de goal is.

Een ander probleem kan ook het spelrom zijn.
Er is namelijk ook een fout rom-bestand in omloop die elke keer 2 ballen vanaf de goal op het speelveld gooit.

Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Zaccaria soccer kings switch test

Bericht door HarrieD » 14 aug 2017, 20:47

Thanks Peter,

Dit is denk ik al voldoende informatie. Zal het in ieder geval de roms wisselen en vier ballen in de goal gooien.
Maar dat.verklaart die switch test helaas nog niet. Ik laat het nog wel even weten.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Zaccaria soccer kings switch test

Bericht door HarrieD » 05 sep 2017, 21:41

Dat was het inderdaad, er kagen maar 2 ballen in het doel, na het toevoegen van 2 extra ballen werkt het weer zoals het hoort.

Thanks Peter.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Plaats reactie