Apollo 13 veldreparatie en maan magneet

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
Phaulips
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2017, 07:54
Real name: Paul Schhrijver

Apollo 13 veldreparatie en maan magneet

Bericht door Phaulips » 18 jun 2017, 09:32

Goedemorgen,

Ik heb in het speelveld bovenin een kleine beschadiging waar af en toe de bla blijft liggen, zit te denken aan opvullen met 2k plamuur, is er een andere oplossing hiervoor?

Tevens onderaan de toegang tot de flippers zitten de sleuven voor de schakelaars daar is het niet geheel glad en gebeurt het ook dat de bal kan blijven liggen, hier dacht ik voorzichtig de oneffen heden glad schuren?

Als laatste ik heb een nieuwe magneet gemonteerd in de maan de oude was nog maar 2,6ohm en trok dus te veel stroom, nieuwe gemonteerd maar die heeft ook nog 2x de transistor doen verbranden? iemand tips hier?

Hoor het graag,

Paul.

ps hoe kan ik lokale foto's in bericht zetten?
Bijlagen
IMG_5002 (Small).JPG
IMG_5002 (Small).JPG (79.57 KiB) 969 keer bekeken

Gebruikersavatar
vanlierde51
Berichten: 522
Lid geworden op: 25 feb 2014, 08:32
Real name: Gilles Van Lierde
Locatie: Belgium

Re: Apollo 13 veldreparatie en maan magneet

Bericht door vanlierde51 » 23 jun 2017, 14:01

Als de kwetsuur niet te diep is (juiste het laag vernis) ben je beter dat met acryl te hertekenen en dan met v33 voor parquet 2-3 keer erover tot niveauverschil zo goed als weg is. Steenvast en minder prutswerk.
Heb juist hetzelfde gedaan op de Apollo van iemand.

Groetjes

Gilles
Gilflip
BOP, FT, JP, DW, Radical, DrWho, SMania,BSD,DLady,GWings, Space T,GLizard, JITB,Blue Rib,Pharaoh,T-Zone,Pol Force,CBWizard,Bad girls,TM, DM, DW, SK, PB35th- neo-geo 120 in 1, Brabo 60 in 1, Carn-Evil, Offroad Rally

Plaats reactie