no fear - check switch 17 right outlane - OPGELOST

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
CeeJay
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 nov 2015, 16:02
Real name: Cedric

no fear - check switch 17 right outlane - OPGELOST

Bericht door CeeJay » 29 mar 2017, 17:33

na herinrichting van mn man-cave (en de flipper dus bijna een half jaar opzij te staan) heb ik het nu opnieuw teruggeplaatst maar krijg ik de melding check switch 17 right outlane, heb zelf geen ervaring met zo'n herstellingen
de stoter (elektronisch) licht niet op en doet ook niks (maw, spelen zit er niet in) zit nog maar nieuwe stoter op
ik ging uit van een of andere zekering, maar vind niet 1 zekering :s

geen idee of er reparateurs regio adegem (eeklo-maldegem) zitten of toch ietwat in de buurt?
kwestie dat ik mij niet blauw betaal aan verplaatsing :)

of beter nog mocht iemand hint hebben waar ik zou kunnen kijken, alle hulp is welkom ;)

gr
Laatst gewijzigd door CeeJay op 06 apr 2017, 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: no fear - check switch 17 right outlane

Bericht door g94 » 29 mar 2017, 18:06

CeeJay schreef:de stoter (elektronisch) licht niet op en doet ook niks (maw, spelen zit er niet in)
Staat je kast wel op freeplay?

Die rechter outlane switch is momenteel minder je probleem: die zal je alleszins het spelen niet beletten. Hoogstens niet registreren en je geen punten toekennen als je langs daar je bal verliest.

CeeJay
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 nov 2015, 16:02
Real name: Cedric

Re: no fear - check switch 17 right outlane

Bericht door CeeJay » 29 mar 2017, 18:23

g94 schreef:
CeeJay schreef:de stoter (elektronisch) licht niet op en doet ook niks (maw, spelen zit er niet in)
Staat je kast wel op freeplay?

Die rechter outlane switch is momenteel minder je probleem: die zal je alleszins het spelen niet beletten. Hoogstens niet registreren en je geen punten toekennen als je langs daar je bal verliest.
ja kast staat zeker op freeplay, ik kan een spel starten en zelfs meerdere spelers toevoegen
bal komt ook bovenop stooter te liggen (dus so far so good), maar daar stopt het :(

(glas is er af momenteel gezien ik zelf een trachte te kijken) dus leg zelf de bal op het spelbord ok en je kan spelen maar praktisch is anders natuurlijk

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: no fear - check switch 17 right outlane

Bericht door g94 » 29 mar 2017, 21:58

de shooterlane switch en de right outlane switch staan in dezelfde kolom in de switch matrix.
Ik zou beginnen met die groen-bruine draad eens goed te checken. Check beide switches ook eens in switch edges test.

CeeJay
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 nov 2015, 16:02
Real name: Cedric

Re: no fear - check switch 17 right outlane

Bericht door CeeJay » 06 apr 2017, 08:32

problemen hersteld dankzij 'wim' - hersteller uit antwerpen

vlotte en snelle service, kan hem dus zeker aanraden mochten er hier nog zijn met problemen!

Plaats reactie