Rock - Meerdere spelers

Vragen en antwoorden over de technische kant van flippers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kuroto
Berichten: 597
Lid geworden op: 15 aug 2011, 01:51
Real name: Steve Gilissen
Locatie: Belgium

Rock - Meerdere spelers

Bericht door Kuroto » 22 aug 2011, 13:08

Hoihoi,

Na op Evert zijn Monte Carlo gespeeld te hebben (ook een gtb sys80b) blijkt dus dat ik niets fout doe om meerdere spelers te starten op mijn rock. Maar het wilt gewoon niet werken.
Ik zet er meerdere credits op, tot zelfs het maximum van 20. Druk meerdere malen op de startknop, maar hij blijft op 1 speler staan.

Nu is het wel zo dat op dit moment het speelveld er niet in zit, maar 't zou mij verbazen dat dit het probleem is.
Heb ook gezien naar de dipswitches, maar ik vind daar geen setting oid om het aan te passen. Ofwel ben ik gewoon stekeblind, dat kan ook.

Iemand een idee?
Alvast bedankt.
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: Rock - Meerdere spelers

Bericht door diesel64 » 22 aug 2011, 13:10

Kuroto schreef: Nu is het wel zo dat op dit moment het speelveld er niet in zit, maar 't zou mij verbazen dat dit het probleem is.
Dat zou wel het probleem kunnen zijn hoor, als je through/outhole/shooterlane switches niet registreren kun je allerlei rariteiten verwachten met betrekking tot het starten van een spel.
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
Kuroto
Berichten: 597
Lid geworden op: 15 aug 2011, 01:51
Real name: Steve Gilissen
Locatie: Belgium

Re: Rock - Meerdere spelers

Bericht door Kuroto » 22 aug 2011, 13:22

diesel64 schreef:
Kuroto schreef: Nu is het wel zo dat op dit moment het speelveld er niet in zit, maar 't zou mij verbazen dat dit het probleem is.
Dat zou wel het probleem kunnen zijn hoor, als je through/outhole/shooterlane switches niet registreren kun je allerlei rariteiten verwachten met betrekking tot het starten van een spel.
Hmm. Toch maar effe wachten op het speelveld dan. :)
Ons bomma ging er een van dees aan beginnen zei ze, haar schilderij is af :lol:
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: Rock - Meerdere spelers

Bericht door diesel64 » 22 aug 2011, 13:25

Kuroto schreef:Ons bomma ging er een van dees aan beginnen zei ze, haar schilderij is af :lol:
Ik blijf het prachtig vinden! :lol:
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
yorkie
Berichten: 1012
Lid geworden op: 11 aug 2011, 19:15
Real name: Glenn Verhoosele
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Rock - Meerdere spelers

Bericht door yorkie » 25 aug 2011, 11:58

Kuroto schreef:
diesel64 schreef: Dat zou wel het probleem kunnen zijn hoor, als je through/outhole/shooterlane switches niet registreren kun je allerlei rariteiten verwachten met betrekking tot het starten van een spel.
Hmm. Toch maar effe wachten op het speelveld dan. :)
Ons bomma ging er een van dees aan beginnen zei ze, haar schilderij is af :lol:
Lijkt me idd een goed idee, want het viel me bij de Monte Carlo ook op dat je pas een 2e speler kan bijduwen als de bal in de shooterlane ligt. Het is dus noodzakelijk dat deze switch ingedrukt is.

Gebruikersavatar
Arcadia Amusements
Berichten: 135
Lid geworden op: 24 aug 2011, 22:45
Real name: Peter Smets

Re: Rock - Meerdere spelers

Bericht door Arcadia Amusements » 26 aug 2011, 15:35

Bomma's playfield renovations! :D

Plaats reactie