ACDC - Stern

Wat doen intussen de fabrikanten?
Gebruikersavatar
goodgameslover
Berichten: 572
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:13
Real name: Yves Havermaet
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door goodgameslover » 10 jan 2012, 00:07

En nog
Bijlagen
detail9.jpg
detail9.jpg (107.63 KiB) 6780 keer bekeken

Gebruikersavatar
goodgameslover
Berichten: 572
Lid geworden op: 14 aug 2011, 14:13
Real name: Yves Havermaet
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door goodgameslover » 10 jan 2012, 00:13

Er zullen 500 LE gemaakt worden. 300 back in black edities en 200 ready to rock edities.
Hoe die er juist gaan uitzien weet nog niemand. Ze gaan wel duurder zijn dan de TF CE. :wtf:
Dus reken maar op een 7000 euro. :shock:

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: ACDC - Stern

Bericht door g94 » 10 jan 2012, 00:27

Ouch... nu versta'k wat hij bedoelde met "I'll be back" :wtf:

Afbeelding

Gebruikersavatar
jay-jay
Berichten: 837
Lid geworden op: 14 aug 2011, 12:05
Real name: john van gemeren
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: ACDC - Stern

Bericht door jay-jay » 10 jan 2012, 00:57

g94 schreef:Ouch... nu versta'k wat hij bedoelde met "I'll be back" :wtf:

Afbeelding

:lol: :lol: :lol: idd, alleen het kanon zit iets lager gepositioneerd
de rest is idd gewoon een T2 ;)
Hmmmmmm.......Oooooh moet zo.........

Gebruikersavatar
May
Berichten: 346
Lid geworden op: 15 aug 2011, 22:41
Real name: Vincent Debo
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door May » 10 jan 2012, 03:09

Wat een verschil vergeleken met de tf.
Da kanon kon nie lelijker.
Zijne pasfoto wa te groot en decals doen me denken aan de pinball 2000 swep1.
Zal ene zijn dat ik zal overslaan.


May

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door Pascal » 10 jan 2012, 06:47

allé dat ziet er toch 100 keer beter uit dan die leijke transformers !!!!

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door diesel64 » 10 jan 2012, 07:31

Goh. Ik weet het niet. Ik vind dit nu ook weer niet zó lelijk.

Het cabinet is sober, wat op zicht niet slecht is. En ik ben ook wel een fan van de terugkeer van simpel artwork op het cabinet in plaats van het overdreven aantal figuren bij mekaar fotoshoppen. Dat wil wel nog niet zeggen dat ik het supermooi vind. Het komt nog steeds wat kitscherig over.

Ook van de kopruit ben ik niet echt overtuigd, maar dat kun je van deze foto's niet echt beoordelen.

Wat ik wel positief vind is de terugkeer van toch een redelijke hoeveelheid echt mooi getekend artwork op het speelveld. OK ja, er zitten nog wat lelijke dingen tussen (dat kanon... :wtf: ) maar sommige zaken vind ik echt mooi. Die bel bijvoorbeeld. En dat gigantisch gezicht in het midden ziet er ook wel mooi getekend uit.

Daarnaast staan er nog steeds een groot aantal slecht gefotoshopte ventjes op het speelveld. Tja...

Ge kunt er van vinden wat ge wilt maar in ieder geval ziet deze kast er wel een pak beter uit als The Rolling Stones. ;)
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: ACDC - Stern

Bericht door g94 » 10 jan 2012, 07:36

Dat groot gezicht zal in de limiteds wel vervangen worden door dat mini speelveld. Maar bon: dat dit mooier zou zijn dan RS is geen verdienste. 't is zoals zeggen 'mooier dan Bart de Wever'... :lol:

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door diesel64 » 10 jan 2012, 07:56

:lol:

OK. Dat is waar. Maar ge moet toch toegeven dat hier ten minste wat echt artwork op de kast zit (of ge het nu mooi vind of niet). Die kop, die dynamietstaven, het design aan de ramps, ... Op dat vlak is dit toch wel het meest creatieve wat ik van Stern in jaren gezien heb.
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3013
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door Q » 10 jan 2012, 08:14

Mijn eerste reactie was simpelweg RONDUIT WALGELIJK ! Gisterenavond was ik echt aan het twijfelen om voor de eerste keer een kast te bestellen zonder ze te zien (foto's waren nog niet uit), puur op basis van de song list. Maar nu ik dit zie... :o :shock: Waar is die kots smiley hier ??

Ik denk nu wel dat het een love it or hate it kastje zal zijn, zeker wat betreft art work. Mogelijks is de gameplay niet slecht, maar het ziet er mij toch een vrij simpele bedoening uit. Hopelijk zit er bij de LE in dat minspeelveld niet die lelijke kop in die er nu staat. En zelfs dan nog... Als de kast nog duurder wordt dan TF (en de Euro is aan het zakken) dan geloof ik nooit dat die LE's gaan uitverkocht worden.
*** Q is good for you !! ***

Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 1107
Lid geworden op: 15 aug 2011, 08:40
Real name: Eric Andries
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door Eric » 10 jan 2012, 08:19

Ga voor deze passen,bljkbaar vallen de muziek kasten nooit in mijn smaak.

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door diesel64 » 10 jan 2012, 09:00

StevenQuintijn schreef:Mijn eerste reactie was simpelweg RONDUIT WALGELIJK ! Gisterenavond was ik echt aan het twijfelen om voor de eerste keer een kast te bestellen zonder ze te zien (foto's waren nog niet uit), puur op basis van de song list. Maar nu ik dit zie... :o :shock: Waar is die kots smiley hier ??
Weet ge, het rare is: ik vind veel dingen aan die kast lelijk. De kopruit, de pixelachtige ventjes op het speelveld, die "elektriciteit" en speakers aan de zijkant van het cabinet, sommige kleuren die te flets zijn, de blauwe randjes aan de plastics, ... Maar die kop vind ik dus eerlijk gezegd niet lelijk. :)
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
May
Berichten: 346
Lid geworden op: 15 aug 2011, 22:41
Real name: Vincent Debo
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door May » 10 jan 2012, 09:02

Inderdaad als dat mini speelveldje er is en die droptargets kan dat al heel iets anders zijn.
En dat hier is den pro, dus zal nog vel varanderen. Hopelijk ook het kanon. Als je ziet wat een werk ze hebben gedaan met megatron.
We zien wel


May

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door diesel64 » 10 jan 2012, 09:08

Yup. En ook weer spijtig dat het verschil tussen de Pro en de Premium (want zo gaat de LE nu noemen, aangezien die niet meer limited is) weer zo groot geworden is. En aangezien ze dan eerst de Pro bekend maken, valt dat natuurlijk wat tegen...
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door Pascal » 10 jan 2012, 09:11

Bingovit schreef:Man die is lelijk :shock:
g94 schreef:Ouch... nu versta'k wat hij bedoelde met "I'll be back" :wtf:
May schreef:Wat een verschil vergeleken met de tf.
Da kanon kon nie lelijker.
Zal ene zijn dat ik zal overslaan.
StevenQuintijn schreef:Mijn eerste reactie was simpelweg RONDUIT WALGELIJK !
Eric schreef:Ga voor deze passen.
Geen nood: op de LE gaan ze grote plastieken mannekes zetten uit de speelgoedwinkel, een minispeelveld dat niet werkt en er komt een droptarget die niet wil vallen als je er tegen schiet ! dat is toch helemaal jullie ding...niet? :roll:
Laatst gewijzigd door Pascal op 10 jan 2012, 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door diesel64 » 10 jan 2012, 09:13

Ge vergeet de airballs. ;)
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
g94
Berichten: 2804
Lid geworden op: 09 aug 2011, 09:15
Real name: Pascal Leroy
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: ACDC - Stern

Bericht door g94 » 10 jan 2012, 09:15

goh, diene kop is gewoon van de hoes van highway to hell. Angus Young is nu eenmaal 1 van de weinige mensen die nog lelijker is dan Bart de Wever ;) Soit... maar ORANJE voor AC/DC? Bon Scott zou zich omdraaien in zijn graf.
grote plastieken mannekes zetten uit de speelgoedwinkel, een minispeelveld dat niet werkt en er komt een droptarget die niet wil vallen als je er tegen schiet ! dat is toch helemaal jullie ding...niet?
Sorry Pascal maar diene Transformers is wat mij betreft de beste Stern sinds LOTR. Ik speel momenteel op niks anders.

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door diesel64 » 10 jan 2012, 09:26

Pro $4595
Premium $6,495
LE - Back In Black (300 units) $6,999
LE - Ready To Rock (200 units) $6,999

Premium is dus duurder dan de Transformers LE. De LE's zijn dezelfde prijs als de Transformers CE's.

Dus: Premium is the new LE, LE is the new CE. :)
Laatst gewijzigd door diesel64 op 10 jan 2012, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door Pascal » 10 jan 2012, 09:30

en in euros is dat??? :mrgreen:

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door diesel64 » 10 jan 2012, 09:33

Gewoon de $ vervangen door €? Ongeveer...
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
Da Chosen
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 sep 2011, 08:34
Real name: John Snel
Locatie: The Netherlands

Re: ACDC - Stern

Bericht door Da Chosen » 10 jan 2012, 10:10

g94 schreef:Sorry Pascal maar diene Transformers is wat mij betreft de beste Stern sinds LOTR. Ik speel momenteel op niks anders.
Zeker, ik speel ook niets anders momenteel als de Transformers. Er mogen dan standaard figuurtjes uit de speelgoedwinkel in staan maar so be it. Dat is bij zo een beetje alle Sterns gedaan. Niemand heeft het over de LOTR figuren die ook bij een standaard fabriek voor merchandising vandaan komen. De Transformers speelt geweldig en het spel is erg verslavend.

Wat betreft deze ACDC, ik vind sommige dingen mooi maar andere inderdaad ronduit lelijk. De bel en de TNT vind ik erg mooi evenals het bordje achterin met de nummers erop. Dat ziet eruit als van een jukebox en vind ik erg mooi. De sideart vind ik echt lelijk, ook die kop in het midden is veel te groot en het is inderdaad duidelijk dat hier bij een LE een miniplayfield gaat komen. Jammer dat ze dat met een groot hoofd hebben opgelost. Hier had veel beter een artwork kunnen staan van een stageoptreden of iets dergelijks. Ook het kanon is erg lelijk, gewoon een manier om de boel af te schermen, laat het dan gewoon een open wireframe zijn zoals bij T2 of maak er echt een vorm van een kanon van zoals bij DH het pistool bijvoorbeeld. De muziek in deze kast spreekt me wel aan. Ik ben wel benieuwd, het is niet een thema waar ik erg warm voor loop maar wil m wel graag spelen. Steve Ritchie zijn ontwerpen kennende en de overeenkomst met T2 zal dit een snelle bak worden met aardig wat gameplay erin zoals Spiderman bijvoorbeeld.

Ik vermoed dat het kanon een overblijfsel is van het ontwerp van Steve voor de Avatar. De avatar zou eerst een kast met 2 ramps worden en met een kanon om de mech mee te kunnen schieten. Dit ontwerp lijkt nu in deze kast volledig te zijn teruggekomen. Persoonlijk had ik liever de Avatar in deze layout gezien maar soit...
In play: Creature From The Black Lagoon, Guns & Roses, Johnny Mnemonic,

Gebruikersavatar
Q
Berichten: 3013
Lid geworden op: 12 aug 2011, 08:59
Real name: Steven
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door Q » 10 jan 2012, 10:26

g94 schreef:goh, diene kop is gewoon van de hoes van highway to hell. Angus Young is nu eenmaal 1 van de weinige mensen die nog lelijker is dan Bart de Wever ;) Soit... maar ORANJE voor AC/DC? Bon Scott zou zich omdraaien in zijn graf.
Ik associeer AC/DC ook totaal niet met oranje.
*** Q is good for you !! ***

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door diesel64 » 10 jan 2012, 10:34

g94 schreef:goh, diene kop is gewoon van de hoes van highway to hell. Angus Young is nu eenmaal 1 van de weinige mensen die nog lelijker is dan Bart de Wever ;) Soit... maar ORANJE voor AC/DC? Bon Scott zou zich omdraaien in zijn graf.
Als je mij in een quiz zou vragen "Wat weet je over AC/DC?", dan zeg ik "Rockband", "Thunderstruck", "Highway to Hell" en "Angus dingske die gitarist". En waarschijnlijk zou ik dan eigenlijk "Amerikaanse rockband" gezegd hebben en mij hopeloos belachelijk gemaakt hebben, zoals ik zojuist op Wikipedia merkte. :oops: Tot zover mijn vertrouwdheid met AC/DC. Dus of oranje hun kleur is, daar weet ik niks van. Maar ik vind ook dat het op sommige plaatsen ietsje minder flets had gemogen.
No shirt. No shoes. No pinball.

Gebruikersavatar
Pascal
Berichten: 5768
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:14
Real name: PVW
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door Pascal » 10 jan 2012, 10:40

Da Chosen schreef:Ik vermoed dat het kanon een overblijfsel is van het ontwerp van Steve voor de Avatar....
het kanon slaat natuurlijk op het nummer "for those about to rock, we salute you", meestal het laatste nummer van hun optredens en voorzien van schietende kanonnen zoals op het speelveld
dus niet zomaar een kanon op het speelvled gedropt om er ook maar iets op te zetten, dit is echt wel een AC/DC ding...

Gebruikersavatar
diesel64
Berichten: 2116
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:40
Real name: Kristof
Locatie: Belgium

Re: ACDC - Stern

Bericht door diesel64 » 10 jan 2012, 10:45

Als ze nu gewoon de plastics omheen het kanon een transparante in plaats van blauwe achtergrond gegeven hadden, dat had al veel gescheeld. :)

Het moet niet altijd duur en ingewikkeld zijn om iets mooier te maken.
No shirt. No shoes. No pinball.

Plaats reactie