Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???

Wat doen intussen de fabrikanten?
Plaats reactie
Dennis
Berichten: 888
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???

Bericht door Dennis » 03 sep 2013, 20:06

Waar halen jullie die fullcolor instructie kaartjes vandaan. Bij Peter Koch zie ik ze in zwart/wit. Vragen of Jiggy ze wil gaan maken of is er een ander waar ik moet wezen ? Trouwens top hoor wat jullie doen Peter en Jiggy.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Gebruikersavatar
zwartepanter
Berichten: 6155
Lid geworden op: 14 aug 2011, 11:34
Real name: Stefan Verhoelst
Locatie: Belgium

Re: Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???

Bericht door zwartepanter » 03 sep 2013, 20:14


Dennis
Berichten: 888
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???

Bericht door Dennis » 03 sep 2013, 20:39

Super ! Volgensmij op 130% uitprinten ? Ik heb hier geen kaartje liggen. Weet iemand toevallig het formaat, anders kijk ik morgen wel.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Dennis
Berichten: 888
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???

Bericht door Dennis » 03 sep 2013, 22:01

Het is dus op verschillende manieren. Valt voor een computerleek als mij nog niet helemaal mee om 2 bijpasende kaartjes in het juiste formaat te printen. Ga maar weer eens computerhulp zoeken. Ik hoop dat mijn zoontje van 6 mij over een paar jaar met zulke dingen kan helpen. Er staan wel supergave kaartjes bij hoor.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Dennis
Berichten: 888
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???

Bericht door Dennis » 12 sep 2013, 21:35

Thuis uitprinten, helemaal ruk. Professioneel laten uitprinten en zelf gelamineerd, helemaal top !!!!!!
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Gebruikersavatar
Jiggy
Berichten: 728
Lid geworden op: 21 jun 2012, 08:22
Real name: Jiggy
Locatie: The Netherlands

Re: Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???

Bericht door Jiggy » 13 sep 2013, 19:04

Dennis schreef:Waar halen jullie die fullcolor instructie kaartjes vandaan. Bij Peter Koch zie ik ze in zwart/wit. Vragen of Jiggy ze wil gaan maken of is er een ander waar ik moet wezen ? Trouwens top hoor wat jullie doen Peter en Jiggy.
Welke zoek je?
Heb nog wel een backlogje aan kaartjes die ik moet maken, maar binnenkort weer paar vrije dagen hier en daar om wat te knutselen aan nieuwe kaartjes.

Mijn kaartjes zijn in ieder geval op formaat, als je die 'gewoon' uitprint (op 100%) van het hoge resolutie bestand krijg je de correcte maat (met overlap voor over de hoekjes van de apron, omdat ik dat zelf altijd erg lelijk vindt).
Lamineren is overigens inderdaad wel het mooist.
Gelukkig heb ik zelf nog niet een van mijn eigen kaartjes geprint of gelamineerd behalve om het formaat te testen...lui... :mrgreen:

Dennis
Berichten: 888
Lid geworden op: 20 jan 2013, 20:29
Real name: Dennis Slagboom
Locatie: The Netherlands

Re: Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???

Bericht door Dennis » 13 sep 2013, 21:06

Arno bedankt voor je aanbod maar ik was met de site hierboven aan de haal gegaan. Daar stonden ook hele nette kaartjes bij. Soms wel jammer dat het geen setje is. Want dat is toch wel het mooist instructie + freeplay.
Het zal wel een afwijking zijn maar ik kan daar gewoon van genieten als ik aan het poetsen geweest ben en z'n setje kaartjes erin geplaats heb.
Mijn gameroompje : arcade : Gaelco Tunning race flippers : HSll, Cirqus voltaire, BSD, TOM, CP, MM, AC/DC bib, Aerosmith pro, IM pro, Whoa Nelly!, Stern Heavy metal🤟

Pino1313
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 okt 2012, 15:27
Real name: Jef
Locatie: The Netherlands

Re: Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???

Bericht door Pino1313 » 15 dec 2013, 15:56

Vond deze site komen gelijk in de goede maat uit de printer.
http://pinballcards.blogspot.nl/

Gebruikersavatar
Kuroto
Berichten: 597
Lid geworden op: 15 aug 2011, 01:51
Real name: Steve Gilissen
Locatie: Belgium

Re: Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???

Bericht door Kuroto » 16 dec 2013, 09:12

Alleen jammer dat die zo verdomd lelijk zijn. (Eigen mening, weet ik, maar toch...)
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)

Gebruikersavatar
Wingwalker
Berichten: 405
Lid geworden op: 28 feb 2012, 10:56
Real name: Kevin Claeys
Locatie: Belgium

Re: Kaartjes in kleur voor Bally/Williams ???

Bericht door Wingwalker » 16 dec 2013, 11:40

Op de site van Inkochnito staan de correcte afmetingen van de kaartjes voor de verschillende merken :)
TAF | Dogies | IJ (WMS) | WH2O | CFTBL | RS | CV | WOZ ECLE
In memoriam: SC | TS | TZ | MM

Plaats reactie