Whirlwind lightning mod

Wat doen intussen de fabrikanten?
Gebruikersavatar
Mentara
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 okt 2012, 12:18
Real name: Maarten Lemey
Locatie: Belgium

Re: Whirlwind lightning mod

Bericht door Mentara » 08 jun 2013, 18:11

Ik ben in blijde verwachting van een pakketje van Dealextreme, als dat is aangekomen zal ik eens kijken om de Whirlwind backbox ook van "lightning" te voorzien. En er zit ook iets bij voor aan de onderkant van mijn F14, een blauw-rode strobo ledstrip. Dan kan wel fun worden als die aan de topper gekoppeld wordt. :)
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts

Gebruikersavatar
Kuroto
Berichten: 597
Lid geworden op: 15 aug 2011, 01:51
Real name: Steve Gilissen
Locatie: Belgium

Re: Whirlwind lightning mod

Bericht door Kuroto » 12 jun 2013, 20:11

Mentara schreef:Ik ben in blijde verwachting van een pakketje van Dealextreme, als dat is aangekomen zal ik eens kijken om de Whirlwind backbox ook van "lightning" te voorzien. En er zit ook iets bij voor aan de onderkant van mijn F14, een blauw-rode strobo ledstrip. Dan kan wel fun worden als die aan de topper gekoppeld wordt. :)
Als ik een F14 had zou ik iets doen met die rij flashers achterin op het speelveld. Lijkt me wel tof om daar een backboxlichtshow mee te voorzien ofzo.
Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)

Gebruikersavatar
Kuroto
Berichten: 597
Lid geworden op: 15 aug 2011, 01:51
Real name: Steve Gilissen
Locatie: Belgium

Re: Whirlwind lightning mod

Bericht door Kuroto » 15 jun 2013, 18:08

Voila, de Arena ook eens aangepakt :twisted:

Gameroom: WWFRR // BK2K // ROCK // ARENA // HOLLYWOOD HEAT // Sega NAOMI Universal Cabinet (MAME)

Gebruikersavatar
johnware
Berichten: 120
Lid geworden op: 12 apr 2013, 18:41
Real name: John van Gerwen
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Whirlwind lightning mod

Bericht door johnware » 17 jun 2013, 19:35

Hoi Steve,
Dat ziet er echt super vet uit.
Denk dat ik ook maar eens moet gaan winkelen :D
Gehad:
  • - Truck Stop
    - Haunted House
    - CFTBL
    - Demolition Man-Williams, 1994
In bezit:
  • - Tales From The Crypt-Data East,1993
WWW: http://johnware.tk/

Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Whirlwind lightning mod

Bericht door HarrieD » 22 jun 2013, 18:38

Ik heb de mod dus in de topper gemonteerd. Onder de kast gaf hij te weinig licht, en zag je er niets van. Ik zal eens een filmpje maken.
Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Gebruikersavatar
Mentara
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 okt 2012, 12:18
Real name: Maarten Lemey
Locatie: Belgium

Re: Whirlwind lightning mod

Bericht door Mentara » 22 jun 2013, 20:17

HarrieD schreef:Ik heb de mod dus in de topper gemonteerd. Onder de kast gaf hij te weinig licht, en zag je er niets van. Ik zal eens een filmpje maken.
Dat moet ook wel een leuk effect geven, zeker eens posten!
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts

Gebruikersavatar
HarrieD
Berichten: 1398
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:14
Real name: Harrie D
Locatie: The Netherlands
Contacteer:

Re: Whirlwind lightning mod

Bericht door HarrieD » 05 jul 2013, 20:40

Belofte maakt schuld:

Mijn projecten: http://www.flippergast.nl

In de collectie: AIQ PRO, Jurassic Park PRO, Stranger Things PRO, GOTG PRO, TZ, WW, Fire!, Outrun, Track & Field, MsPacman, Neo Geo mame cabinet (2 stuks).
Retired: ID4, F14, BTTF, ES, Seeburg V200, Cyclone, POTC, Space Station, CFTBL, BOP, The Munsters PRO, Aerosmith PRO, FH

Gebruikersavatar
sandeman
Berichten: 48
Lid geworden op: 04 feb 2013, 21:07
Real name: sandeman
Locatie: The Netherlands

Re: Whirlwind lightning mod

Bericht door sandeman » 29 mar 2016, 14:36

Mentara schreef:
HarrieD schreef: Cool, ambilight op je flipper.


Hmmmmmm, ik krijg ineens een lumineus idee. Je kunt ook 3 paar ledstrips achter je backbox monteren. Bv op een funhouse. De witte ledstrip aansluiten op de witte flasher, de blauwe ledstrip op de blauwe flasher, en de rode op de rode.

Ik ga het eens proberen.
Hmm, dat zou wel nog iets geven op een F14 Tomcat ook denk ik. Met de topper reeds in die kleuren. We zijn goe op dreef wat inspiratie betreft. :D
En? Al gelukt op een F14 TomCat?

Gebruikersavatar
Mentara
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 okt 2012, 12:18
Real name: Maarten Lemey
Locatie: Belgium

Re: Whirlwind lightning mod

Bericht door Mentara » 29 mar 2016, 19:25

Geen idee, kheb mijn Tomcat verkocht vóór ik aan die mod kon beginnen. Mijn Whirlwind ook, die mis ik wel eigenlijk.
gameroom: Lethal Weapon 3 - Maverick - Big Guns - Big Buck Hunter - Shrek - Candyman - Cosmic Blast Jukebox - 2x Mame cabinet - Photoplay Spirit - darts

Plaats reactie